CLUE

MAGAZYN GRUPY DOMODI

Chcielibyśmy zaprosić Cię do świata mody i designu, który w ostatnich miesiącach dał nam się poznać
OD NOWA. Na łamach „Clue” dzielimy się swoimi refleksjami, spostrzeżeniami i wiedzą z zakresu komunikacji, biznesu i trendów. Wspólnie z ekspertami Grupy Domodi i zaproszonymi gośćmi poruszamy tematy z pogranicza teorii i praktyki, przyglądając się branży z pewną dozą dystansu, zupełnie OD NOWA.

POBIERZ

What you can learn from this E-book

A supporting statement for your value proposition to encourage customers to complete your CTA

Strong point

Add a description of your offer and key benefits.

Strong point

Add a description of your offer and key benefits.

Strong point

Add a description of your offer and key benefits.

The Story Behind

Na łamach CLUE zebraliśmy nasze rozważania na temat przyszłości branży home i fashion. Wspólnie z ekspertami Grupy Domodii zaproszonymi gośćmi poruszamy tematy praktyczne i teoretyczne, a wszystko po to, aby każdy zainteresowany branżą znalazł tu coś dla siebie.

Czas lockdown’u zbliżył użytkowników do marek, a te stały się powiernikami, mecenasami czy mentorami, wyznaczającymi wartości i kreującymi postawy konsumenckie. O tym, jak w tym świecie od nowa odnajdą się marki home i fashion, odpowiadamy na łamach CLUE.


To właśnie OD NOWA, rozumiane jako stara-nowa rzeczywistość, stało się tematem przewodnim pierwszego numeru naszego magazynu.

MARTYNA GŁOWIŃSKA

The Business Ebook

Add a description of your offer and key benefits.

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. A few words about your product/offer.


Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.

Sample Name

Sample Name

Sample Name

Sample Name

What Our Clients Are Saying

“A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos! A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos! ”

- JOHN SMITH
POBIERZ

MAGAZYN GRUPY DOMODI

Na łamach CLUE zebraliśmy nasze rozważania na temat przyszłości branży home i fashion.